Waarom gebruiken websites een Facebook Pixel?

Het is niet altijd even makkelijk om door de bomen het bos nog te zien in de privacyzaak rond de Facebook Pixel. We schijnen even ons licht op de hele situatie. Want ja, ook wij gebruiken de Facebook pixel.
+ Lees meer

Audiences, het geheime wapen van Adwords?

Eind februari gingen we met twee dudes naar Google, waar we meer te weten kwamen over audiences. Na al die informatie te laten bezinken, besloten we om hier een blogpost over te schrijven. Een blogpost over Google Audiences, Data-Driven Transformation & Consumer shifts. Grote, zware woorden voor mensen die geen online marketing nerds zijn. So let's elaborate.
+ Lees meer

Hoeveel kost adverteren op Facebook?

Facebook is nu al een tijd een vaste waarde in online marketing. Een vraag die marketeers vaak te horen krijgen, is hoeveel Facebook advertising nu feitelijk kost. ¿Cuánto cuesta? 
+ Lees meer

Onmisbare online marketing tools.

 
+ Lees meer

Facebook Advanced tracking instellen

Facebook is een krachtig kanaal, dat weten we ondertussen al. Benut jij wel het volledig potentieel van dit kanaal? Wel, wat de Facebook pixels juist zijn, hebben we hieronder ⬇️ al uitgelegd. In deze blog leren we je hoe je deze juist moet implementeren. Blog: De nieuwe Facebook conversiepixel
+ Lees meer

Checklist - Hoe creëer ik bangelijke visuals en video’s voor mijn Facebook campagne?

Wie een Display of Facebook campagne start kan niet meer zonder. Krachtige visuals of videos zijn een must als je visueel je boodschap wil overbrengen. In een vorige blogpost las je al hoe goede banners voor een Display campagne er uit moeten zien. In deze blog gaan we wat dieper in op Facebook visuals & video's. Klaar om bangelijk beeldmateriaal te creëren? We hebben een checklist opgesteld die je eenvoudig naar krachtig beeldmateriaal leidt. Go!
+ Lees meer

AdWords updates: zomer 2016

Google heeft de voorbije maanden wat updates doorgevoerd in AdWords. Het grootste deel hiervan is gericht op het gemak van de mobiele gebruiker. De reden hiervoor? We gebruiken onze smartphone/tablet meer en meer om online te gaan. In sommige sectoren overheerst mobiel gebruik zelfs al desktop. We overlopen als Premier Google AdWords Partner even alle veranderingen.
+ Lees meer

Facebook recap - The basics

Wie aan Facebook advertising begint, moet de basics zeker onder de knie hebben. We zetten alles even op een rijtje, zodat je in een kort overzicht snel alles weer kan opfrissen. En daarna? Ga zelf aan de slag en maak je Facebookcampagnes nog bangelijker. Go!
+ Lees meer

Hoe word jij getarget door Facebook?

We hebben het allemaal al eens meegemaakt: je bent rustig aan het scrollen op Facebook en ziet plots een advertentie van bedrijven die producten of diensten aanbieden waar je nog geen tien minuten geleden online naar op zoek was. Of je krijgt een ad rond een programma waarvan je de Facebookpagina net hebt geliket.
+ Lees meer

Bangelijk meten - Waar gaat jouw marketingbudget naartoe?

Tienduizenden euro’s smijten in offline campagnes is leuk! Jouw radiospot bereikte zo iedereen die op dat moment naar de radio aan het luisteren was. Je televisie commercial op ATV is heel Antwerpen opgevallen. Je advertentie in de zondagskrant werd sowieso gespot door iedereen die zondag naar de bakker ging. Reality check! Het is gemakkelijk om dat te geloven, maar échte cijfers over wie welke advertentie écht heeft bekeken ontbreken.
+ Lees meer