Wat is het beste moment voor Facebook updates?

Wanneer post je nu het beste iets op Facebook? Het is een vraag die we vaak krijgen, en het is er eentje waar geen concreet antwoord voor is. Voor sommige mensen te bereiken, werkt het weekend beter. Voor anderen moet je vaker overdag iets op Facebook zetten. Het antwoord is voor iedereen anders, maar met een beetje gezond boerenverstand kan je zelf je beste tijdstip bepalen.
+ Lees meer

Wat bakerMEN noteerde tijdens de GAUC 2016

Donderdag 25 augustus was een hete dag. Niet alleen buiten, maar ook in het Diamant Conference Center in Brussel. Daar amuseerden wij (Celesta & Nicolas) ons als data addicts tijdens de GAUC. Een goed gevulde dag die we eindelijk samen hebben kunnen neerpennen tot een You need to know this blog.
+ Lees meer

The dudes have moved (again)! Deze keer naar Borgerhout.

Ons verhaal in Berchem vlakbij de International Airport zit er op. Vanaf nu kan je de dudes komen bezoeken in Borgerhout! We houden wel de traditie van het betrekken van hoekkantoren in ere. Alleen kunnen we nu in ware Rocky-stijl dagelijks de trap bestormen naar onze eerste verdieping. Goed voor de conditie van de sedentaire wezens die we zijn.
+ Lees meer

Het leven zoals het is: de stagiaire

Ik ben Nasira, studente Digital Media Manager van de Thomas More Hogeschool. Met mijn eerste bachelordiploma Journalistiek besloot ik een jaar geleden om nog een tweede hogeschoolopleiding te volgen. Die keuze maakte ik heel bewust: met alleen een diploma Journalistiek zou het ontzettend moeilijk zijn geweest om aan de bak te geraken (en laten we eerlijk zijn: alsof ik de wereld kan veranderen). Na wat keuzestress nam ik uiteindelijk de beslissing om Communicatiemanagement: Digital Media Manager op een jaar tijd bij te studeren.
+ Lees meer

Eén jaar bij bakerMEN in vogelvlucht.

Exact een jaar geleden mocht ik beginnen bij bakerMEN. Mijn eerste dag was al meteen een topper. Het was namelijk net verloren maandag: wat in Antwerpen wil zeggen appelbollen en worstenbroodjes.
+ Lees meer

Internetgebruik in België

Als online marketing agency is het belangrijk om veranderingen en trends in de gaten te houden. Zo kunnen we de marketingbudgetten van onze klanten beter inzetten, maar ook inspelen op wat gaat komen. Voor verschillende trends (vooral seizoenaliteit) gingen we vaak cross-customer in Analytics kijken om te zien of onze voorspelling klopte. Om een beter en globaal beeld te krijgen van het internetgebruik bij de doorsnee Belg besloten we om deze gegevens te bundelen (lang leve Google Spreadsheets!) en zo inzichten te vergaren vanaf januari 2013.
+ Lees meer

bakerMEN in Mountain View

Eind juli kreeg Joris telefoon: bakerMEN was één van de winnaars van de Google Partners wedstrijd waardoor we één Online Marketing Dude naar het Google All Stars Event in Mountain View (in the US of A) mochten sturen. Wij als dudes werken uiteraard volgens een eerlijk systeem om aan te duiden wie van ons als 'Chosen One' mocht gaan.
+ Lees meer

Gezocht: Bangelijke Online Marketing Dude (m/v)

Elke dag helpen we klanten uit verschillende sectoren om online sterker te staan. Betere relaties, nieuwe leads en sales. We werken met taal en data om het onderste uit de kan te halen. In vier jaar tijd zijn we uitgegroeid tot een team van 7 dat door KMO’s en grotere bedrijven wordt ingeschakeld om boeiende online marketing uitdagingen aan te gaan.
+ Lees meer

Waarom een online marketing agency kiezen?

De keuze om een agency in te zetten voor je online marketing is als bedrijf niet altijd even logisch. Wanneer we bij leads langsgaan, voelen we vaak dat het beheer van de campagnes of onze consultancy voor veel klanten een struikelblok is. In deze blogpost leggen we graag uit waarom een online marketing agency de ideale verlenging is van je marketing-diensten, de rechterhand kan zijn van je (online) marketing manager of perfect je gehele digitale marketing kan beheren.
+ Lees meer

Mijn eerste dude-week!

Mijn eerste week dat ik mezelf officieel een echte online marketing dude mag noemen zit er bijna op!
+ Lees meer