Eén jaar bij bakerMEN in vogelvlucht.

Exact een jaar geleden mocht ik beginnen bij bakerMEN. Mijn eerste dag was al meteen een topper. Het was namelijk net verloren maandag: wat in Antwerpen wil zeggen appelbollen en worstenbroodjes.
+ Lees meer

Internetgebruik in België

Als online marketing agency is het belangrijk om veranderingen en trends in de gaten te houden. Zo kunnen we de marketingbudgetten van onze klanten beter inzetten, maar ook inspelen op wat gaat komen. Voor verschillende trends (vooral seizoenaliteit) gingen we vaak cross-customer in Analytics kijken om te zien of onze voorspelling klopte. Om een beter en globaal beeld te krijgen van het internetgebruik bij de doorsnee Belg besloten we om deze gegevens te bundelen (lang leve Google Spreadsheets!) en zo inzichten te vergaren vanaf januari 2013.
+ Lees meer

bakerMEN in Mountain View

Eind juli kreeg Joris telefoon: bakerMEN was één van de winnaars van de Google Partners wedstrijd waardoor we één Online Marketing Dude naar het Google All Stars Event in Mountain View (in the US of A) mochten sturen. Wij als dudes werken uiteraard volgens een eerlijk systeem om aan te duiden wie van ons als 'Chosen One' mocht gaan.
+ Lees meer

Gezocht: Bangelijke Online Marketing Dude (m/v)

Elke dag helpen we klanten uit verschillende sectoren om online sterker te staan. Betere relaties, nieuwe leads en sales. We werken met taal en data om het onderste uit de kan te halen. In vier jaar tijd zijn we uitgegroeid tot een team van 7 dat door KMO’s en grotere bedrijven wordt ingeschakeld om boeiende online marketing uitdagingen aan te gaan.
+ Lees meer

Waarom een online marketing agency kiezen?

De keuze om een agency in te zetten voor je online marketing is als bedrijf niet altijd even logisch. Wanneer we bij leads langsgaan, voelen we vaak dat het beheer van de campagnes of onze consultancy voor veel klanten een struikelblok is. In deze blogpost leggen we graag uit waarom een online marketing agency de ideale verlenging is van je marketing-diensten, de rechterhand kan zijn van je (online) marketing manager of perfect je gehele digitale marketing kan beheren.
+ Lees meer

Mijn eerste dude-week!

Mijn eerste week dat ik mezelf officieel een echte online marketing dude mag noemen zit er bijna op!
+ Lees meer

I'm an online marketing dude

Sinds 1 april 2014 verander ik elke weekdag tussen 8u45 en 18u in Dries Aerts, de online marketing dude. Na 6 maanden kan ik zeggen dat ik echt een dude geworden ben. Hoe die 6 maand gelopen zijn? Lees gerust verder.
+ Lees meer

Met droefheid melden de bakerMEN dat...

Vandaag rond ik mijn stage officieel af bij de online marketing dudes van bakerMEN. Vier maanden geleden arriveerde ik in dit bedrijf als een laatstejaarsstudent in marketing aan de Karel de Grote-Hogeschool. Meer dan een dosis interesse en vage kennis uit mijn keuzetraject e-communication had ik niet bij toen ik hier aan mijn avontuur begon.
+ Lees meer

The dudes have moved... To Berchem!

Het zat er al even aan te komen, maar vanaf vandaag is het officieel. De bakerDUDES hebben hun vertrouwde stek in het landelijke Edegem ingeruild voor de bruisende rand van 't Stad. Het uitzicht rondom ons kantoor is iets minder idyllisch, zonder de weides met grazende koeien.  Anderzijds hebben we wel het bijkomend entertainment van in te schatten of de vliegtuigen komend van de luchthaven van Deurne al dan niet het dak van de overburen gaan meepakken.
+ Lees meer

If you printed our entire Twitter timeline, it would take...

+ Lees meer