bakermen zit in de lift bij Google

Met veel trots mogen we aankondigen dat we door Google uitgekozen zijn om deel te nemen aan het Google Partner Elevator programma. Hierdoor worden ambitieuze agencies geholpen om sneller te groeien & zo hun volledige potentieel te behalen.
+ Lees meer

bakerMEN goes WebTomorrow

 
+ Lees meer

Behind the scenes bij Coolblue

Ik hoor normaal gezien ook bij de grote groep mensen die gek wordt van de vertragingen bij het openbaar vervoer, maar onlangs heb ik er toch mijn voordeel uitgehaald. Tijdens het eindeloos wachten op mijn tram (zucht) zat ik in mijn infinite loop: Facebook - Twitter - Instagram - Facebook - Twitter - Instagram - ... Na rondje 5 of 6 kwam er ineens een Twitter-advertentie van Coolblue: een Behind The Scenes event in hun kantoren in verband met conversies en online marketing. Zelfzuchtig als ik ben heb ik eerst mezelf ingeschreven alvorens de link te delen met mijn collega's (er waren maar 100 plaatsen). De dag dat de bevestigingsmails van Coolblue binnenkwamen was het wat stressen, maar we mochten met drie naar Rotterdam om presentaties over Conversies, Cookies en Coolblue te volgen.
+ Lees meer

Takeaways gaucBE

Gisteren, 26 augustus, organiseerde Bloovi de Google Analytics User Conference in Brussel. Blijkbaar had elke Belgische Digital Marketer op dit event gewacht want de inschrijvingen zaten snel vol waardoor ze een grotere locatie moesten vinden: het Diamant Conference Center, tussen de VRT en RTBF. Een event dat wij als Online Marketing Dudes dus ook niet mochten missen. We hebben veel inspirerende verhalen gehoord en de belangrijkste takeaways (één van de buzzwords gisteren) sommen we hier op.
+ Lees meer

3 beste topics van Google partners event

Op woensdag 26 maart vond het Google partners event plaats in Brussel. Als officiële Google partner kon bakerMEN niet ontbreken en stuurde er de helft van zijn manschappen heen. Onze missie van vandaag? Jou de meest relevante informatie geven die besproken werd op dit evenement. Laten we gelijk beginnen met de meest besproken topic van de dag.
+ Lees meer

Is Social Media een overdreven hype?

Elk jaar pakt Proximity BBDO uit met haar Follow Fridays, waarin de AdNerds ("the radically digital division") telkens een bepaald facet van social media belichten. Ook in deze 4de editie stonden er weer drie sessies op het programma. De eerste sessie ging schuil onder de titel "Social Media: the most overrated trend in business". De AdNerds belichtten social media als trend vanuit twee perspectieven: over- en underrated.
+ Lees meer

Bizcamp #4 Gent, the pictures... #bizcampbe

11 juni IBBT Gent Bizcamp #4 Het was (alweer) de moeite!
+ Lees meer

Think Quarterly - Think Data (Google Magazine)

Meestal communiceert Google via online kanalen met z'n klanten en adverteerders. Maar met Think Quarterly maken ze toch een uitzondering. Zopas verscheen het eerste nummer van het magazine getiteld Think Data.
+ Lees meer

Social Media for Business

Slideshare, de website waar je online je presentaties kan delen, organiseert elk jaar een wedstrijd om de beste presentatie van het jaar te verkiezen. De winnaar dit jaar is The Convenient Truth, een presentatie die ons wil waarschuwen voor de gevaren van roken. Deze zullen we je hier onthouden, maar de presentatie die de derde plaats wist te bemachtigen willen we graag met je delen: Social Media for Business. Enjoy!
+ Lees meer

Barcamp Antwerpen 4: de foto's #bca4

Het voorbije weekend zijn we met het bakerMEN team afgezakt naar de vierde editie van Barcamp Antwerpen (Barcamp?). Naar goede gewoonte konden we weer enkele interessante presentaties volgen en waren de interessante discussies nooit veraf.
+ Lees meer