4 Tips voor betere automatische biedingen

Je campagnebids in handen leggen van de mensen die er baat bij hebben dat je zoveel mogelijk uitgeeft; het lijkt niet echt een goed idee. Spoiler alert, dat is het wél.

+ Lees meer

Het zwarte schaap van online marketing : Display advertising

De kans dat je geraakt wordt door een bliksemschicht is vrij klein. Een bannerclick registreren is bijna even onwaarschijnlijk. Deze wijsheid leerden we tijdens WebTomorrow enkele weken geleden van onze Ierse Influencer Gerry McGovern:

+ Lees meer

Onmisbare online marketing tools.

 

+ Lees meer

De valkuilen van Google AdWords fouten: Search campaigns

Bij het opzetten van een AdWords campagne zijn er verschillende dingen waar je op moet letten. Het kan soms erg complex zijn waardoor mensen vaak Google AdWords fouten maken. 

+ Lees meer

AdWords updates: zomer 2016

Google heeft de voorbije maanden wat updates doorgevoerd in AdWords. Het grootste deel hiervan is gericht op het gemak van de mobiele gebruiker. De reden hiervoor? We gebruiken onze smartphone/tablet meer en meer om online te gaan. In sommige sectoren overheerst mobiel gebruik zelfs al desktop.

+ Lees meer

3 beste topics van Google partners event

Op woensdag 26 maart vond het Google partners event plaats in Brussel. Als officiële Google partner kon bakerMEN niet ontbreken en stuurde er de helft van zijn manschappen heen. Onze missie van vandaag? Jou de meest relevante informatie geven die besproken werd op dit evenement. Laten we gelijk beginnen met de meest besproken topic van de dag.

+ Lees meer

Wat als Google gewoon een kerel was?

Wat als Google gewoon een kerel was?

+ Lees meer

Google easter eggs die je gezien moet hebben

Google heeft de gewoonte af en toe grappige elementen of easter eggs te verwerken in zijn diensten. De mensen van Buzzfeed maakten een mooi overzicht. Enjoy!

+ Lees meer

Google test nieuwe AdWords advertentie lay-out

Misschien heb je het al wel gezien, maar evengoed ben je ze nog niet tegengekomen. Sinds enkele dagen is Google immers ook bij ons gestart met de nieuwe lay-out voor Google AdWords advertenties.

+ Lees meer

Maakt jouw bedrijf deze 3 AdWords beginnersfouten?

Beginnersfout #1: Niet op je eigen merknaam adverteren

"We staan toch al bovenaan in de organische resultaten? Waarom zouden we dan nog betalen voor advertenties?" horen we veel bedrijven zeggen. Klinkt dit je bekend in de oren? Lees dan verder waarom je wél voor je eigen merknaam zou moeten adverteren.

+ Lees meer