3 AdWords tips voor meer kliks

Als Premier Google AdWords Partner weten we één ding: Voor veel keywords is de concurrentie in AdWords moordend.

+ Lees meer

Wat als Google gewoon een kerel was?

Wat als Google gewoon een kerel was?

+ Lees meer

Google easter eggs die je gezien moet hebben

Google heeft de gewoonte af en toe grappige elementen of easter eggs te verwerken in zijn diensten. De mensen van Buzzfeed maakten een mooi overzicht. Enjoy!

+ Lees meer

Google test nieuwe AdWords advertentie lay-out

Misschien heb je het al wel gezien, maar evengoed ben je ze nog niet tegengekomen. Sinds enkele dagen is Google immers ook bij ons gestart met de nieuwe lay-out voor Google AdWords advertenties.

+ Lees meer

Maakt jouw bedrijf deze 3 AdWords beginnersfouten?

Beginnersfout #1: Niet op je eigen merknaam adverteren

"We staan toch al bovenaan in de organische resultaten? Waarom zouden we dan nog betalen voor advertenties?" horen we als Premier Google AdWords Partner veel bedrijven zeggen. Klinkt dit je bekend in de oren? Lees dan verder waarom je wél voor je eigen merknaam zou moeten adverteren.

+ Lees meer

Google speelt op de man met Ingress

Waar een wil is een weg, moet Google gedacht hebben. Waar iedereen het onmogelijk achtte om de gemiddelde gamer te mobiliseren, speelt Google samen met Niantic Labs het klaar om deze couch potatoes in het daglicht te brengen. Bovendien hangt dit samen met een zeer interessante manier van zowel on- als offline adverteren.

+ Lees meer

Privacy en Google

Sinds de opkomst van sociale media, gaan internetgebruikers steeds meer persoonlijke informatie op internet gooien. Vroeger nodigden we de familie nog uit om naar dia’s van de grote familievakantie te komen kijken, tegenwoordig posten we ze in realtime op onze Facebook of Instagram pagina. Elke kleine gebeurtenis moeten we delen, overal moet ingecheckt worden en wanneer we op verlof gaan, moet heel het internet het weten. En toch, ondanks dat we bijna aan het oversharen zijn, werd er nog nooit zoveel gepraat en gepanikeerd over onze online privacy.

+ Lees meer

Mobile: responsive design wordt de norm

Steeds meer mensen maken de overstap van een regulier gsm-toestel naar een smartphone, of vullen hun arsenaal devices aan met een tablet. Komt daarbij dat de mobiele sales reeds het voortouw nemen op desktop sales en er wordt gepronostikeerd dat mobiel internetgebruik rond 2014 de gewone surfer zelfs gaat vervangen. Mobile SEO optimalisatie  wordt steeds relevanter en bij Google zijn ze hier volkomen van overtuigd. Binnenkort kan een slecht toegankelijke mobiele site, of het gebruik van een mobile site tout court je punten kosten in de Google Ranking.

+ Lees meer

Facebook Graph Search? Let me Google that...

Vorige week verstuurde Facebook een uitnodiging naar de tech pers met de mysterieuze boodschap "Come and see what we're building". Locatie? Facebook HQ. Datum? 15 januari. Onmiddellijk begon de beurskoers van Facebook rare sprongen te vertonen en deden de wildste ideeën de ronde. Ging Facebook eindelijk een eigen smartphone lanceren? Of ging het aankondigen dat video advertenties opgenomen zouden worden in het aanbod? De geruchten gingen van Yet Another Useless Feature tot en met een Game Changing New Product.

+ Lees meer

YouTube Rewind 2012, Gangnam Style

Gangnam Style was ongetwijfeld de (online) revelatie van 2012. Niet alleen slaagde er opnieuw iemand in de wereld te veroveren dankzij YouTube, het lukt ook nog om Justin Bieber (eindelijk) van de troon te stoten als meest bekeken filmpje ooit op YouTube. Op dit moment staat de teller op 971.518.818, dus de 1 miljard views zijn niet meer dan een kwestie van tijd. En dat alles in minder dan zes maanden...

+ Lees meer