Hoe beheer je een AdWords account

Wat maakt het verschil tussen een gewoon AdWords-account en een succesvol AdWords-account? Net als bij een goede (nationale) voetbalploeg begin je met een selectie, maar daarna komen de trainingen, opstellingen, tactische wissels,...Dat is de reden waarom we bij bakerMEN als Premier Google AdWords Partner graag inzetten in op het beheer van een campagne.
+ Lees meer

Google AdWords certificatie

Wil je graag een gecertificeerd AdWords expert worden, misschien zelfs Premier Google AdWords Partner? Dan kan je best beginnen met het AdWords basisexamen af te leggen. 
+ Lees meer

3 beste topics van Google partners event

Op woensdag 26 maart vond het Google partners event plaats in Brussel. Als officiële Google partner kon bakerMEN niet ontbreken en stuurde er de helft van zijn manschappen heen. Onze missie van vandaag? Jou de meest relevante informatie geven die besproken werd op dit evenement. Laten we gelijk beginnen met de meest besproken topic van de dag.
+ Lees meer

3 AdWords tips voor meer kliks

Als Premier Google AdWords Partner weten we één ding: Voor veel keywords is de concurrentie in AdWords moordend.
+ Lees meer

Wat als Google gewoon een kerel was?

Wat als Google gewoon een kerel was?
+ Lees meer

Google easter eggs die je gezien moet hebben

Google heeft de gewoonte af en toe grappige elementen of easter eggs te verwerken in zijn diensten. De mensen van Buzzfeed maakten een mooi overzicht. Enjoy!
+ Lees meer

Google test nieuwe AdWords advertentie lay-out

Misschien heb je het al wel gezien, maar evengoed ben je ze nog niet tegengekomen. Sinds enkele dagen is Google immers ook bij ons gestart met de nieuwe lay-out voor Google AdWords advertenties.
+ Lees meer

Maakt jouw bedrijf deze 3 AdWords beginnersfouten?

Beginnersfout #1: Niet op je eigen merknaam adverteren "We staan toch al bovenaan in de organische resultaten? Waarom zouden we dan nog betalen voor advertenties?" horen we als Premier Google AdWords Partner veel bedrijven zeggen. Klinkt dit je bekend in de oren? Lees dan verder waarom je wél voor je eigen merknaam zou moeten adverteren.
+ Lees meer

Google speelt op de man met Ingress

Waar een wil is een weg, moet Google gedacht hebben. Waar iedereen het onmogelijk achtte om de gemiddelde gamer te mobiliseren, speelt Google samen met Niantic Labs het klaar om deze couch potatoes in het daglicht te brengen. Bovendien hangt dit samen met een zeer interessante manier van zowel on- als offline adverteren.
+ Lees meer

Privacy en Google

Sinds de opkomst van sociale media, gaan internetgebruikers steeds meer persoonlijke informatie op internet gooien. Vroeger nodigden we de familie nog uit om naar dia’s van de grote familievakantie te komen kijken, tegenwoordig posten we ze in realtime op onze Facebook of Instagram pagina. Elke kleine gebeurtenis moeten we delen, overal moet ingecheckt worden en wanneer we op verlof gaan, moet heel het internet het weten. En toch, ondanks dat we bijna aan het oversharen zijn, werd er nog nooit zoveel gepraat en gepanikeerd over onze online privacy.
+ Lees meer