Is Accelerated Mobile Pages (AMP) het waard?

Accelerated Mobile Pages (AMP) is één van de populaire topics van 2016 voor SEOs en Online Marketeers. Maar hoe belangrijk is het om uw website om te bouwen om AMP te ondersteunen?
+ Lees meer

Nieuwe advertentiemogelijkheden op Facebook

Je hebt ze waarschijnlijk al een paar keer zien passeren, de nieuwe Canvas ads. Nee, we spreken hier niet over sponsorboodschappen tijdens 'De Ideale Wereld'. We hebben het natuurlijk over de Facebook Canvas ads.
+ Lees meer

Internet in België: De opmars van smartphones

Als (online) marketeer kan je er al even niet meer naast kijken: mobiel is overal. Er gaat geen presentatie van Google voorbij zonder dat er aandacht wordt besteed aan mobile marketing en micro-moments, mobile-friendliness is een ranking factor van Google, het mobiel verkeer op je site blijft maar stijgen,...Door de gegevens van onze klanten te bundelen hebben we het marktaandeel van mobiele apparaten in kaart kunnen brengen vanaf 2013, zowel voor B2B als B2C.
+ Lees meer

Facebook lead ads

In het dagelijkse leven ligt de smartphone al gauw in de hand. Mensen besteden steeds meer tijd aan hun smartphone. De news feed van Facebook is op automatische piloot snel geopend. Foto’s liken, reageren op video’s en je inschrijven voor informatie van interessante bedrijven. Je kan het allemaal met je smartphone.
+ Lees meer

Carpe momentum: De consument leeft mobiel

Carpe momentum: De consument leeft mobiel, van moment tot moment. In de vorige blog ontdekten jullie al wat "micromoments" zijn. Nu gaan we ons richten op een groep micromomenten die Google omschrijft als de I-want-to-go moments.
+ Lees meer

Micromoments - 1 seconde om te overtuigen

We zijn allemaal een beetje verhangen aan onze smartphone. We hebben alle mogelijke informatie in een fractie van een seconde aan onze vingertoppen en dat maakt ons veeleisender. We verwachten dat merken en bedrijven mee zijn in deze snellere manier van overwegen en reageren. Onze customer journey wordt ook helemaal omgegooid door deze versnelling.
+ Lees meer

Maak van mobiele ads een succes

Volgens Mary Meekers Internet Trends brengen we nu iets meer dan de helft van onze online tijd door op mobiele toestellen. In 2008 bracht de gemiddelde Amerikaan 20 minuten per dag door op haar of zijn mobiel, dit jaar is dat opgelopen tot bijna drie uur. Iets meer dan 55% van de gebruikte mobiele bandbreedte wordt ingezet om video’s af te spelen. We gebruiken 69% extra data tegenover vorig jaar. Kortom: Welkom mobiel-internet. Je wordt nu overduidelijk echt gebruikt.
+ Lees meer

Google gaat Mobielvriendelijke websites bevoordelen.

Vanaf 21 april is het zover, Google gaat mobiele zoekresultaten anders gaan rangschikken.
+ Lees meer

Inspelen op lokale zoekopdrachten

Elke dag zoeken mensen naar dingen die in hun buurt zijn. Hoe moeten ze naar een winkel geraken, of wat zijn de openingsuren ervan? Hebben ze het product dat ze willen kopen wel in voorraad? Als je weet dat 84% van de Google gebruikers naar lokale informatie zoekt, dan hebben die local searches veel potentieel.
+ Lees meer

Hoe zoeken mensen op hun smartphone

Elk jaar kopen we meer smartphones en tablets, dat zorgt ervoor dat mobile search jaar na jaar belangrijker wordt. Google zocht, compleet belangeloos, uit hoe we mobiel zoeken en hoe een mobiele zoekopdracht leidt tot een verkoop.
+ Lees meer