Digitale trends van 2018 naar 2019

Elk jaar passeren er in de digitale sector heel wat trends de revue. De ene al wat nuttiger dan de andere. Voor 2019 nemen we heel wat mee uit 2018.
+ Lees meer

Vijf redenen om je Google Ads campagnes te optimaliseren

Als bedrijf wil je natuurlijk zo veel mogelijk online gevonden worden om zo klanten binnen te rijven. Één van de manieren om dat te doen is via SEA, ook wel Google adverteren of simpelweg Google Ads (nieuwe naam voor Google AdWords) genoemd. Of je er nu zelf mee aan de slag gaat, of een bangelijk agency inschakelt, optimalisatie is key. Wij geven 5 redenen waarom.
+ Lees meer

2019: what's in it for brands? Instagram in een notendop

Nog één maand en we duiken het nieuwe jaar in. 2019 staat voor de deur en de enige vraag die jij je nu moet stellen is: "ben ik er klaar voor?". Elk jaar opnieuw veranderen algoritmes, updates en trends en elk jaar opnieuw heeft dit een enorme impact in hoe we onze tijd online doorbrengen. We starten alvast bij het begin: Instagram. Een immens groeiend platform dat blijft evolueren. Ready or not, here it comes, you can't hide.  
+ Lees meer

Hoe bereik je Generation Z die maar niet stil zit?

Ben ook jij nog druk bezig met het ontcijferen van het gedrag van Millenials? Vraag je je nog steeds af hoe je ze best bereikt? Zet je schrap en prepare yourself, want de volgende generatie maakt intussen haar intrede in de markt. Een doelgroep die momenteel voor enkele merken belangrijk is, vormt zich al snel tot generatie waar quasi elk merk een boodschap aan wil bezorgen.
+ Lees meer

Hey Google, act like a human being

AI, voluit Artificial Intelligence, maakt zijn opmars in onze levens. Wat momenteel een luxe is dat slechts enkelen gebruiken, zal groeien tot een standaard voor velen. Met de woorden “Hey Google” organiseren we binnenkort ons leven, huishouden en vrije tijd. Maar hoe gebruiken bedrijven dit nu best in hun voordeel?
+ Lees meer

De gids naar succesvolle blogs

Herinner je je nog die ene blogpost die enorm goed presteerde? Herinner je je nog hoe je tevergeefs het succes van die blog hebt proberen evenaren? Pijnlijk … In dit artikel bieden we je een uitstekende tool aan om de succesformule van je blogs te ontrafelen en opnieuw in te zetten.
+ Lees meer

Werken met Facebook Business Manager

Vloek jij wel eens op een chaotisch Facebook beheer? Zie je door de bomen het virtuele bos niet meer? Facebook Business Manager is een handige tool om al je professionele Facebookaccounts te managen. Benieuwd naar de werking en de talloze voordelen?
+ Lees meer

Hoeveel kost adverteren op Facebook?

Facebook is nu al een tijd een vaste waarde in online marketing. Een vraag die marketeers vaak te horen krijgen, is hoeveel Facebook advertising nu feitelijk kost. ¿Cuánto cuesta? 
+ Lees meer

Meer tekens voor snippets in Google Search

De SEO-speurneuzen onder ons hadden het wellicht al ontdekt. Google heeft het begin december ook officieel bevestigd: de grootte van een snippet is de laatste dagen toegenomen. Wat betekent dit juist voor je bedrijf?
+ Lees meer

Wat is het beste moment voor Facebook updates?

Wanneer post je nu het beste iets op Facebook? Het is een vraag die we vaak krijgen, en het is er eentje waar geen concreet antwoord voor is. Voor sommige mensen te bereiken, werkt het weekend beter. Voor anderen moet je vaker overdag iets op Facebook zetten. Het antwoord is voor iedereen anders, maar met een beetje gezond boerenverstand kan je zelf je beste tijdstip bepalen.
+ Lees meer