Facebook recap - The basics

Wie aan Facebook advertising begint, moet de basics zeker onder de knie hebben. We zetten alles even op een rijtje, zodat je in een kort overzicht snel alles weer kan opfrissen. En daarna? Ga zelf aan de slag en maak je Facebookcampagnes nog bangelijker. Go!
+ Lees meer

Wat bakerMEN noteerde tijdens de GAUC 2016

Donderdag 25 augustus was een hete dag. Niet alleen buiten, maar ook in het Diamant Conference Center in Brussel. Daar amuseerden wij (Celesta & Nicolas) ons als data addicts tijdens de GAUC. Een goed gevulde dag die we eindelijk samen hebben kunnen neerpennen tot een You need to know this blog.
+ Lees meer

Our job is never done - Hoe wij campagnes bangelijk maken (en houden) - Deel 1: AdWords

Een SEA of Facebook campagne die goed van start gaat, is bangelijk. Maar het is nog bangelijker als een campagne blijft groeien en verbeteren. Dat doet die campagne helaas niet vanzelf. Daarom geven wij je graag tips & tricks van hoe wij onze campagnes blijven optimaliseren. In dit deel bekijken we waarom onze job never done is bij het beheer van onze AdWords campagnes!
+ Lees meer

Nieuwe website lanceren: SEO 101

Begin op tijd met SEO Bij het vernieuwen van een bestaande website is het belangrijk om zo vroeg mogelijk te beginnen met SEO. Waarom is dit zo belangrijk bij een redesign? Kort gezegd: Je hebt véél te verliezen.
+ Lees meer

Extensies - Hoe zet je ze in?

In een vorige blogpost las je al hoe je betere Adwords advertenties kunt schrijven. We gaan deze week iets dieper in op het gebruik van extensies. Eens die advertenties verschijnen voor potentiële klanten, is het belangrijk ze te overtuigen om door te klikken. Verrijk je advertentie dus met extensies en verhoog de clickthrough rate! Let’s get started!
+ Lees meer

Bangelijke banners voor je Display campagne

We krijgen steeds vaker de vraag: “Aan welke voorwaarden moeten banners nu voldoen voor onze Display campagne?” en “Hoe zien goede banners er uit?” We bundelen hieronder onze tips & tricks. Zo kan je vanaf nu met de juiste banners je Display campagne nog bangelijker maken.
+ Lees meer

Strakke banner ads met Google Ad Gallery

Pakkende display advertenties maken is een kunst. Het is iets waar heel wat tijd en geld in kan kruipen. Gezien we tegenwoordig zoveel mogelijk gebruikers willen remarketen, zijn banners voor het Display netwerk onmisbaar.
+ Lees meer

SEO - Titles & Descriptions; hoe pak je dat aan?

Zoals jullie in de blogpost over het gebruik van zoekmachines konden lezen, heeft Google een marktaandeel van 96%, wat overeenkomt met een monopolie in de zoekmachinemarkt. Mensen die zoeken naar jouw producten of diensten via Google komen dus best jouw website snel tegen. Hoe doe je dat? Door bangelijke titles & descriptions te schrijven. We geven je graag onze tips.
+ Lees meer

Bestaat er iets naast Google?

De derde post over het internetgebruik in België gaat over het gebruik van zoekmachines. Vroeger werd altijd gezegd dat Google de grootste zoekmachine was. Wij, als Google Certified Partner, verkondigen vaak dat 99% van de Belgische internetgebruikers Google gebruikt om te zoeken, maar is dit wel zo?
+ Lees meer

Page likes: De dinosaurus onder de advertentiedoelstellingen.

Het is eindelijk zover. Er is geen ontsnappen meer aan. Je besluit om een Facebook bedrijfspagina aan te maken. Je hebt gezien dat je grootste concurrenten actief zijn op Facebook. Natuurlijk wil jij hier ook je mannetje staan.
+ Lees meer