Nooit meer te duur

Wanneer is iets duur en wanneer is iets goedkoop? Het hangt allemaal af van de waarde die we aan het product of de service geven. Want prijs en waarde staan los van elkaar: je kan zowel heel duur zijn in prijs, maar toch nog altijd goedkoop in waarde.
+ Lees meer

The HubSpot Customer Code: Creating a Company We Love

Klanten anno 2018 zijn veel mondiger geworden als vroeger. We lezen vaak dat dit typerend is voor Generation Z maar ook Generation X, Y of zelfs de babyboomers passen hun aankoopproces aan.  Alle mensen zijn beter geïnformeerd over het aanbod op de markt, doorlopen tot 70% van de marketing funnel zelfstandig en zijn volledig geïnformeerd over jouw aanbod en dat van jouw concurrenten. 
+ Lees meer

Hoe gebruiksvriendelijk is jouw webshop?

Het is geen geheim dat de online shopping wereld snel veranderd en dat de concurrentiestrijd met grote namen zoals Amazon steeds moeilijker wordt. De grote websites geven hun klanten lage prijzen, snelle verzending en gratis retournering. Jeff Bezos spreekt over Divinely Discontent: De verwachtingen van de klant gaan altijd omhoog.
+ Lees meer

Schaarste: Een krachtig marketing wapen

Schaarste is één van de krachtigste wapens in je marketingarsenaal. Het zorgt ervoor dat je druk zet op je prospecten om sneller een beslissing te nemen. Er zijn drie manieren om iets schaars te maken:
+ Lees meer

8 onmisbare tips voor typografie in webdesign

De kans is groot dat iemand die je website bezoekt geen belang hecht aan je ongelooflijk doordacht kleurenpalet, je perfect belichte afbeeldingen die uiteraard de guldensnede meticuleus respecteren of de strategisch uitgestippelde content hierarchie, maar gewoon onmiddelijk en simpelweg begint te lezen.
+ Lees meer

De HTTP-Hakbijl (2): Onbeveiligde Forms

 
+ Lees meer

Nieuwe website lanceren: SEO 101

Begin op tijd met SEO Bij het vernieuwen van een bestaande website is het belangrijk om zo vroeg mogelijk te beginnen met SEO. Waarom is dit zo belangrijk bij een redesign? Kort gezegd: Je hebt véél te verliezen.
+ Lees meer

Meertalige website opzetten met hreflang en de juiste structuur

Bij het creëren van een nieuwe, of het uitbreiden van uw huidige website is het belangrijk om het juiste doelpubliek te targetten aan de hand van lokalisatie. Franse bezoekers een Nederlandstalige landingspagina tonen zal uw conversieratio niet ten goede komen.
+ Lees meer

Is Accelerated Mobile Pages (AMP) het waard?

Accelerated Mobile Pages (AMP) is één van de populaire topics van 2016 voor SEOs en Online Marketeers. Maar hoe belangrijk is het om uw website om te bouwen om AMP te ondersteunen?
+ Lees meer

Laat je leiden door intentie en niet (alleen) door demografie.

Als marketeer, en dan zeker in de online sfeer, weet je dat er geen zekerheden zijn en dat je je door je data moet laten leiden. Langs de andere kant zijn we allemaal geneigd om ons doelpubliek in vakjes te steken. Algemeen werkt dit ook heel goed, maar laat je dan niet heel wat liggen? Het recente artikel van Google Why Consumer Intent Is More Powerful Than Demographics beweert althans van wel.
+ Lees meer