Heb je wel écht een nieuwe site nodig?

Denk je aan een nieuwe website? Is de huidige website out-of-date? Is iedereen hem binnen je bedrijf beu? Is hij te oud? Staat het design je niet aan?
+ Lees meer

4 vrienden vinden deze blogpost leuk

Bij fast moving consumer goods zijn we het gewoon om heel snel en vaak irrationeel tot aankoop over te gaan, maar wanneer het over duurdere producten of services gaat vinden we het belangrijk om de juiste keuze te maken. Wat voor u of mij de juiste keuze is, hangt af van verschillende, vaak ook persoonlijke, factoren. Het budget, de stijl, de nood aan het product, de emotie rond het merk,... Een factor die ook belangrijk is maar die we vaak over het hoofd zien is social proof.
+ Lees meer

Call to action do's en don'ts

Er wordt nog vaak gedacht dat calls to action enkel belangrijk en effectief zijn voor e-commerce sites. Verkeerd gedacht! Je website heeft een doel, toch? Dan is het essentieel dat je de bezoekers van je website bij de hand neemt en ervoor zorgt dat ze dit doel bereiken. We geven je daarom de do’s en don’ts voor spetterende calls to action en tonen je voorbeelden van websites die de kunst al beheersen
+ Lees meer

Verkopen via internet

Willen mensen maar niet kopen via jouw website? Blijven de leads uit?
+ Lees meer

Usability: Klikken zonder denken.

Creativiteit in design is belangrijk maar gebruiksgemak is koning van het internet. Je kent het wel, tijdens het surfen beland je op een landingspagina van een site. Deze pagina staat in het Frans, dus je verandert je taalvoorkeur naar Nederlands. Hocus pocus, de website begint te laden en plots zit je op de homepagina.
+ Lees meer

Priming & Online Marketing

De term priming is een vaste waarde in de marketing wereld. Dagelijks worden we overspoeld met boodschappen, beelden, geluiden en meer met de bedoeling ons als consument onbewust positief emotioneel te beïnvloeden. In de traditionele marketing gaat het dan bijvoorbeeld over catchy jingles of emoties die worden opgewekt door beelden in een reclameboodschap op tv. Maar hoe werkt dit in de online marketing? We zetten enkele tips voor jou op een rijtje.
+ Lees meer

YouTube Rewind 2012, Gangnam Style

Gangnam Style was ongetwijfeld de (online) revelatie van 2012. Niet alleen slaagde er opnieuw iemand in de wereld te veroveren dankzij YouTube, het lukt ook nog om Justin Bieber (eindelijk) van de troon te stoten als meest bekeken filmpje ooit op YouTube. Op dit moment staat de teller op 971.518.818, dus de 1 miljard views zijn niet meer dan een kwestie van tijd. En dat alles in minder dan zes maanden...
+ Lees meer

Verhoog conversies met wederkerigheid

Inspelen op het onderbewustzijn van de consument werkt. Zo hadden het eerder al over het toepassen van psychologische verkooptrucs in online marketing. En ook deze post past binnen dat kader. We bekijken hoe je het principe van wederkerigheid kan toepassen op je website.
+ Lees meer