De HTTP-Hakbijl (2): Onbeveiligde Forms

 

+ Lees meer

In 3 stappen een SEO & mobile friendly website

Hoe maak ik mijn website Mobile Friendly voor SEO?

1. Waarom moet je website mobile friendly zijn?

Google roept al enkele jaren dat mobiel om de hoek staat te trappelen om de macht in de zoekmachines op te eisen. We hebben deze evolutie mooi kunnen zien bij al onze klanten zowel in B2B als B2C omgevingen en ook wanneer het over recruitment advertising gaat. Google zet ook wat betreft SEO steeds meer in op wijzigingen aan hun mobiel algoritme.

Mobiele zoekopdrachten blijven stijgen

Mobiele toestellen worden tegenwoordig meer gebruikt om het internet te browsen dan computers en laptops. Uit een rapport van Hitwise een klein jaar geleden zouden mobiele searches al 58% van het totaal aantal zoekopdrachten uitmaken.

+ Lees meer

Google en de HTTP-hakbijl

+ Lees meer

Google Search Console voor beginners


In deel 1 hebben we besproken hoe de zoekopmaak je kan helpen beter te scoren in Google Search Console. Nu kijken we hoe het zoekverkeer gedeelte een handige tool voor jouw website kan zijn.

+ Lees meer

[Deel 1] Hoe Google Search Console gebruiken als SEO tool - Search Appearance

De meeste SEO (Search Engine Optimalisatie) tools kosten handenvol geld. Gelukkig zijn er ook nog enkele gratis tools die je kan gebruiken om je te helpen in de analyse om je website hoger te ranken op Google.

+ Lees meer

AdWords updates: zomer 2016

Google heeft de voorbije maanden wat updates doorgevoerd in AdWords. Het grootste deel hiervan is gericht op het gemak van de mobiele gebruiker. De reden hiervoor? We gebruiken onze smartphone/tablet meer en meer om online te gaan. In sommige sectoren overheerst mobiel gebruik zelfs al desktop.

+ Lees meer

Nieuwe website lanceren: SEO 101

Begin op tijd met SEO

Bij het vernieuwen van een bestaande website is het belangrijk om zo vroeg mogelijk te beginnen met SEO. Waarom is dit zo belangrijk bij een redesign? Kort gezegd: Je hebt véél te verliezen.

+ Lees meer

Meertalige website opzetten met hreflang en de juiste structuur

Bij het creëren van een nieuwe, of het uitbreiden van uw huidige website is het belangrijk om het juiste doelpubliek te targetten aan de hand van lokalisatie. Franse bezoekers een Nederlandstalige landingspagina tonen zal uw conversieratio niet ten goede komen.

+ Lees meer

Is Accelerated Mobile Pages (AMP) het waard?

Accelerated Mobile Pages (AMP) is één van de populaire topics van 2016 voor SEOs en Online Marketeers. Maar hoe belangrijk is het om uw website om te bouwen om AMP te ondersteunen?

+ Lees meer

Google AdWords na de update

Op 22 februari besliste Google om AdWords-advertenties aan de rechterkant te verwijderen. Google wilde hiermee de look and feel van de zoekresultaten tussen mobiel en desktop gelijktrekken. Daarom worden er bovenaan maximum vier advertenties getoond, drie advertenties onderaan en als het kan Shopping-ads aan de rechterkant. De impact van deze update voor zowel betalende als organische zoekresultaten lichten we graag even toe (nu al onze excuses voor de overload aan cijfers en procenten).

+ Lees meer