Alle nieuwigheden van Google Ads op een rijtje

Het stond in de sterren geschreven dat de switch van Google AdWords naar Google Ads niet alleen een naamsverandering zou zijn. Google maakt gebruik van dit moment om Ads te integreren in hun Artificial Intelligence First strategie. Het doel: zoveel mogelijk automatiseren en alle ingewikkelde opties eenvoudiger maken. 
+ Lees meer

Is 'Search Query Mining' goud waard?

Het matched search query report in AdWords vertelt ons voor welke zoektermen we gevonden worden. Omdat we met z’n allen steeds meer vragen aan Google stellen, zijn die search queries veel langer dan vroeger. Meer woorden is meer diversiteit en daar verlies je al snel het overzicht.
+ Lees meer

Audiences, het geheime wapen van Adwords?

Eind februari gingen we met twee dudes naar Google, waar we meer te weten kwamen over audiences. Na al die informatie te laten bezinken, besloten we om hier een blogpost over te schrijven. Een blogpost over Google Audiences, Data-Driven Transformation & Consumer shifts. Grote, zware woorden voor mensen die geen online marketing nerds zijn. So let's elaborate.
+ Lees meer

4 Tips voor betere automatische biedingen

Je campagnebids in handen leggen van de mensen die er baat bij hebben dat je zoveel mogelijk uitgeeft; het lijkt niet echt een goed idee. Spoiler alert, dat is het wél.
+ Lees meer

Het zwarte schaap van online marketing : Display advertising

De kans dat je geraakt wordt door een bliksemschicht is vrij klein. Een bannerclick registreren is bijna even onwaarschijnlijk. Deze wijsheid leerden we tijdens WebTomorrow enkele weken geleden van onze Ierse Influencer Gerry McGovern:
+ Lees meer

Onmisbare online marketing tools.

 
+ Lees meer

De valkuilen van Google AdWords fouten: Search campaigns

Bij het opzetten van een AdWords campagne zijn er verschillende dingen waar je op moet letten. Het kan soms erg complex zijn waardoor mensen vaak Google AdWords fouten maken. 
+ Lees meer

AdWords updates: zomer 2016

Google heeft de voorbije maanden wat updates doorgevoerd in AdWords. Het grootste deel hiervan is gericht op het gemak van de mobiele gebruiker. De reden hiervoor? We gebruiken onze smartphone/tablet meer en meer om online te gaan. In sommige sectoren overheerst mobiel gebruik zelfs al desktop. We overlopen als Premier Google AdWords Partner even alle veranderingen.
+ Lees meer

Betere AdWords advertenties schrijven

Als Premier Google AdWords Partner weten we dat een goede AdWords-campagne drie belangrijke factoren heeft: de juiste keywords, goede advertenties en verdomd goeie landingspagina's. Deze drie factoren zijn idealiter ook op elkaar afgestemd. Heb je bijvoorbeeld keywords zoals "Nike sneakers kopen", "Nike sneakers bestellen",... dan moeten je ads ook over Nike sneakers praten, net zoals je landingspagina liefst alleen maar Nike sneakers toont. Wat nu de juiste keywords of goede landingspagina's zijn, leggen we later nog uit maar nu focussen we ons vooral op goed opgebouwde advertenties.
+ Lees meer

Google Display Netwerk voor beginners

Het Google Display Netwerk is een netwerk van wel miljoenen websites. Heb je altijd al willen adverteren met beeldmateriaal, video’s, .. of op bepaalde populaire websites? Dan is het Google Display Netwerk de ideale oplossing. Je kan hiermee wel 80% van de internetgebruikers bereiken over meer dan 2 miljoen websites!
+ Lees meer