Mijn eerste week als dude bij BakerMEN

Sinds begin april ben ik de laatste nieuwkomer bij bakermen. Sindsdien draag ik met trots de titel ‘Online Marketing Dude’, ook wel gewoon 'dude' voor de vrienden. Ik kan je verzekeren dat dit voor mij een grote en belangrijke stap in mijn leven is. Na meer dan 11 jaar in de automotive sector te hebben gewerkt, 5 jaar avondopleiding met een Bachelor Marketing als kers op de taart, kan ik eindelijk mijn sporen verdienen in de online marketing wereld. Dit is echt mijn ding!
+ Lees meer

De gids naar succesvolle blogs

Herinner je je nog die ene blogpost die enorm goed presteerde? Herinner je je nog hoe je tevergeefs het succes van die blog hebt proberen evenaren? Pijnlijk … In dit artikel bieden we je een uitstekende tool aan om de succesformule van je blogs te ontrafelen en opnieuw in te zetten.
+ Lees meer

Werken met Facebook Business Manager

Vloek jij wel eens op een chaotisch Facebook beheer? Zie je door de bomen het virtuele bos niet meer? Facebook Business Manager is een handige tool om al je professionele Facebookaccounts te managen. Benieuwd naar de werking en de talloze voordelen?
+ Lees meer

Hoeveel kost adverteren op Facebook?

Facebook is nu al een tijd een vaste waarde in online marketing. Een vraag die marketeers vaak te horen krijgen, is hoeveel Facebook advertising nu feitelijk kost. ¿Cuánto cuesta? 
+ Lees meer

Meer tekens voor snippets in Google Search

De SEO-speurneuzen onder ons hadden het wellicht al ontdekt. Google heeft het begin december ook officieel bevestigd: de grootte van een snippet is de laatste dagen toegenomen. Wat betekent dit juist voor je bedrijf?
+ Lees meer

Wat is het beste moment voor Facebook updates?

Wanneer post je nu het beste iets op Facebook? Het is een vraag die we vaak krijgen, en het is er eentje waar geen concreet antwoord voor is. Voor sommige mensen te bereiken, werkt het weekend beter. Voor anderen moet je vaker overdag iets op Facebook zetten. Het antwoord is voor iedereen anders, maar met een beetje gezond boerenverstand kan je zelf je beste tijdstip bepalen.
+ Lees meer

Facebook recap - The basics

Wie aan Facebook advertising begint, moet de basics zeker onder de knie hebben. We zetten alles even op een rijtje, zodat je in een kort overzicht snel alles weer kan opfrissen. En daarna? Ga zelf aan de slag en maak je Facebookcampagnes nog bangelijker. Go!
+ Lees meer

Wat bakerMEN noteerde tijdens de GAUC 2016

Donderdag 25 augustus was een hete dag. Niet alleen buiten, maar ook in het Diamant Conference Center in Brussel. Daar amuseerden wij (Celesta & Nicolas) ons als data addicts tijdens de GAUC. Een goed gevulde dag die we eindelijk samen hebben kunnen neerpennen tot een You need to know this blog.
+ Lees meer

Our job is never done - Hoe wij campagnes bangelijk maken (en houden) - Deel 1: AdWords

Een SEA of Facebook campagne die goed van start gaat, is bangelijk. Maar het is nog bangelijker als een campagne blijft groeien en verbeteren. Dat doet die campagne helaas niet vanzelf. Daarom geven wij je graag tips & tricks van hoe wij onze campagnes blijven optimaliseren. In dit deel bekijken we waarom onze job never done is bij het beheer van onze AdWords campagnes!
+ Lees meer

Nieuwe website lanceren: SEO 101

Begin op tijd met SEO Bij het vernieuwen van een bestaande website is het belangrijk om zo vroeg mogelijk te beginnen met SEO. Waarom is dit zo belangrijk bij een redesign? Kort gezegd: Je hebt véél te verliezen.
+ Lees meer